Subject: Vs: INFOKS, KIRI, MIS SAABUS - Fwd: Palume tagasisidet
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: "'Hotell Promenaadi'" <[email-masked]>
Cc: "Jelena Pipper" <[email-masked]>, "Kaja Oras" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 10:32:19 +0200

Tere

Tegemist on Recommy keskkonna kaudu saadetud klienditagasiside 
küsimustikuga. Saite küsimustiku, kuna olete kasutanud Terviseameti 
rahvatervise labori teenust.

Kinnitan, et allolev kiri ei ole spämm ja oleme väga tänulikud Teie poolt 
antava tagasiside eest.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

[email-masked]

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Hotell Promenaadi <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 30. jaanuar 2025 09:51
Adressaat: [email-masked]
Teema: INFOKS, KIRI, MIS SAABUS - Fwd: Palume tagasisidet

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere

Saadan teile kirja edasi, mis ilmselgelt on spämm. Ise ei vajutanud lingile, 
kuid lugesin mitu korda seda e-maili, et mis see on. Kui on suurem ettevõte, 
siis võib keegi siia lingile vajutada.

Kadi Sumberg

Hotell Promenaadi

Begin forwarded message:

From: Terviseamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Subject: Palume tagasisidet

Date: 30. January 2025 at 09:15:38 EET

To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Hea klient

Olete hiljuti kasutanud Terviseameti rahvatervise labori kesklabori labori 
poolt pakutavat teenust.
Teenusekvaliteedi hindamiseks ja parendamiseks palume Teil osaleda rahulolu 
küsitluses.
Oleme tänulikud, kui võtate paar minutit tagasiside andmiseks.
Küsimustikule vastamiseks palun vajutage järgneval lingil: tagasiside 
<https://app.recommy.com/SI/SI2.aspx?id=CnP8cB5ZQGGPPicIRNfVSw==&si=1>

Heale koostööle lootes
Terviseameti rahvatervise labori kesklabor

  _____

Käesoleva küsimustiku on saatnud Teile Terviseamet. Kui Te ei soovi enam 
küsimustikke saada, siis palun vajutage lingile Eemalda e-mail nimekirjast 
<https://app.recommy.com/SI/Unsubscribe.aspx?d=HTJlAVLo9Pk=&l=et-EE&e=r7JM2Rio5Cte0tsd3Z7YCLbuZhkSe8uY&si=1> 
.